Toimitusehdot

Tarjoamme sinulle ilmaisen toimituksen, kun arvostelet tilaamasi tuotteet Arvostelut-välilehdellä!

Voit kirjoittaa, miksi tilaan, miksi käytän tätä tuotetta, mihin se on auttanut, onko mahdollisia sivuvaikutuksia jne. TÄRKEÄÄ: postimaksu poistuu tilauksesta automaattisesti, kun kommentti/arvostelu tehdään ENNEN tuotteen klikkamista ostoskoriin. Esimerkin kohdasta, johon kommentti tulee, näet tässä alla:

Arvostelut_nuoli3.jpg

 

Toivomme, että saamme elävän keskustelun kaikista ravintolisistä, luontaistuotteista ja luontaiskosmetiikasta. Juuri sinun antamasi kommentti ja kokemuksesi voi hyödyttää muita käyttäjiä, jotka etsivät apua vaivoihinsa!

Voit kirjoitta joko anonyymisti nimimerkillä, tai käyttää rohkeasti omaa nimeäsi. Tämä on se paikka, johon tulemme saamaan pöhinää luontaistuotealalla :)

Hyväksymällä Toimitusehdot, annat myös suostumuksesi käyttää kommenttiasi ja arvosteluasi markkinointiin.

 

Kaupan päälle saat lähetyksen ilman postimaksuja!

HUOM! Kommentti täytyy kirjoittaa ennen tuotteen ostoskoriin klikkaamista. Silloin postimaksu poistuu automaattisesti.

 

Seuraavat maksulliset toimitustavat ja niiden hinnat nähtävillä, kun etenet tilauksen tekemisessä.

 

Kirje: Yhtä nopea toimitustapa, kuin paketitkin. Ne tuotteet, joissa mainittu, että voidaan lähettää kirjeenä, toimitetaan pehmustetussa kuoressa kirjeenä suoraan kotiin. Jotkin tuotteet pakataan uudelleen alle 3 cm pakettiin, jotta mahtuu postiluukusta.

 

Postipaketti: Lähetys on vastaanottajan noudettavissa postista. Saat paketin seurantakoodin sähköpostilla itsellesi. Posti lähettää saapumisilmoituksen tekstiviestillä. Varmista, että annat oikean kännykkänumeron ja sähköpostiosoitteen!

 

Pakettiautomaatti: Valitse itsellesi sopivin pakettiautomaatti valikosta tilausta tehdessäsi. (Jos jostain syystä haluat lähetyksen johonkin muuhun pakettiautomaattiin, mitä ohjelma tarjoaa, kirjoita toiveesi viestikenttään tilausta tehdessäsi.) Saat lokerokoodin tekstiviestillä kännykkääsi, kun tilaus on noudettavissa. Varmista, että annat oikean kännykkänumeron!

 

Miniärräpaketti: Miniärräpaketin mitat: korkeus 11 cm, leveys 30 cm, syvyys 20 cm.

Saat tiedon Ärräpaketin saapumisesta tekstiviestillä tai kirjeenä. Paketin luovutushetkellä tarkistetaan henkilöllisyytesi. Mikäli olet estynyt noutamaan pakettia ja valtuutat toisen henkilön, tulee tässä tapauksessa paketin noutajalla olla mukana valtakirja ja henkilöllisyystodistus.

Ärräpaketteja ei voi käyttää lähetykseen uudestaan. Ärräpaketti on myös hidas. Voit joutua odottamaan tilauksesi saapumista jopa yli viikon:(

Voit seurata Ärräpaketin kulkua internetissä tässä osoitteessa.

Lisäinfo Ärräpaketeista.

 

Kotiinkuljetus on Turun talousalueella neuvoteltavissa ilmaiseksi. Myös noutopaketit Raisiosta ovat mahdollista. Kysy lisää ja sovi yksityiskohdat: 0400 726 941.

 

Finherbin yleinen toimitusaika: Lähetämme paketit mahdollisimman pian, usein jo samana päivänä. Toimitusaika voi olla joskus 2-3 päivää.

 

Pakkaamme lähetykset kierrätyspakkauksiin aina kun mahdollista. Ekologisista syistä.

___

Maksupalvelutarjoaja: Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Payment Service Provider
 
Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.
 
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Phone: +358 207 181 830
Business ID 2122839-7

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.


Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
Telefon: 0207 181830
www.paytrail.com

___

Palautukset: Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, virheettömiä ja myyntikelpoisia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun 0400 726 941 tai info@finherb.fi

Kuluttajansuojalaki palauttamisesta: (30.12.2013/1211) ” 17 § Suoritusten palauttaminen

Jos kuluttaja peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut noutamaan tavaraa itse. Kuluttajan on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut vastaamaan niistä. Kuluttajan oikeudesta olla maksamatta edellä tarkoitettuja kuluja, jos elinkeinonharjoittaja on laiminlyönyt ilmoittaa niistä, säädetään 24 §:n 1 momentissa.

Jos kotimyynnissä tavarat on toimitettu kuluttajan kotiin sopimuksenteon yhteydessä, elinkeinonharjoittajan on kuitenkin noudettava tavarat omalla kustannuksellaan, jos tavarat eivät ole luonteensa vuoksi palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse.

Elinkeinonharjoittajan on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut suoritukset lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet kuluttajan valitsemasta muusta kuin elinkeinonharjoittajan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta. Elinkeinonharjoittajalla on kuitenkin oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kunnes kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, ellei elinkeinonharjoittaja ole velvollinen noutamaan tavaraa itse.

Elinkeinonharjoittajan on palautettava saamansa suoritukset sillä maksutavalla, jota kuluttaja käytti alkuperäisessä liiketoimessa, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun järjestelyyn. Suoritusten palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia.”

 

Näin ollen, Turun Naturatuote Oy voi halutessaan periä palautuksesta johtuvat kulut asiakkaalta.