Yleistä

Lähetämme paketit mahdollisimman pian, usein jo samana päivänä. Toimitusaika voi olla poikkeustapauksissa 2–3 päivää.

Pakkaamme lähetykset kierrätyspakkauksiin aina kun mahdollista.

Varmista kaikissa tapauksissa, että annat oikean kännykkänumeron ja sähköpostiosoitteen!

Voimme palvella vain yli 18 vuotiaita asiakkaita.

Tietoturvaan ja yksityisyyteen liittyvistä asioista voit lukea Tietosuojasi -asiakirjasta.

Eri toimitustavat

Voit valita tilausta tehdessäsi seuraavien eri vaihtoehtojen välillä:

Postipaketti joko automaattiin tai tiskille. Jaetaan myös lauantaisin pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Lahdessa, Seinäjoella, Porissa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa.

Lähetys on noudettava 7 päivän sisällä saapumispäivästä. Ota henkilötodistus tiskille mukaan.

Hinta 7,30 € kun alle 3 maksullista tuotetta.

Postin Pikkupaketti toimitetaan vastaanottajan postiluukkuun tai -laatikkoon arviolta 2–3 työpäivässä. Lähetykseen kuuluu kevyt lähetysseuranta. Lähetyksen matkaa voi seurata OmaPosti Prossa tai lähetystunnuksen avulla Postin sivulla.

Tämä toimitustapa on näkyvissä silloin, kun tuotteet mahtuvat kuplakuoreen.

Hinta 5,70 € kun alle 3 maksullista tuotetta.

Postin Kotipaketti Sovittavat toimitusajat vaihtelevat alueittain klo 9–21. Toimitus ilman lähikontaktia korona-aikana: Kuljettaja asettaa lähetyksen oven eteen ja soittaa ovikelloa. Hän odottaa muutaman metrin päässä, kunnes asiakas vastaanottaa lähetyksen. Vastaanottaja voi myös ilmoittaa OmaPosti-sovelluksessa, että lähetyksen saa jättää ovelle ilman kuittausta.

Hinta aina 14,40 €

Posti Express Jako pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo 16 mennessä. Yksi jakeluyritys. Jos vastaanottaja ei ole paikalla, jätetään saapumisilmoitus ja paketti viedään lähimpään vapaana olevaan noutopaikkaan.

Hinta aina 11,30 €

Postin lähetysten seuranta. Kun tulostamme osoitekortin, saat sähköpostiisi automaattisesti lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua tällä Postin sivulla.

Postin säilytysaika paketeille on 7 vrk, joten noudathan pakettisi ripeästi. Samalla teet tilaa uusille paketeille, kiitos 🙂 Ota henkilötodistus tiskille mukaan.

Lähellä-paketti Jaellaan myös lauantaisin pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Turussa ja Oulussa.

Noutopisteitä ovat automaattien lisäksi K-kaupat, R- Kioskit ja Matkahuollon omat noutopisteet ja terminaalit. Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa. Pakettia säilytetään maksutta 7 vuorokautta noutopisteessä. Ota henkilötodistus mukaan.

Hinta 6,70 € kun alle 3 tuotetta.

XXS-paketti: Pienikokoisille, alle 3 cm paksuille lähetyksille. Toimii kuten Lähellä-paketti. XXS-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1–3 arkivuorokauden kuluessa ja niitä jaellaan myös lauantaisin pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Turussa ja Oulussa.

Tämä toimitustapa on näkyvissä silloin, kun tuotteet mahtuvat XXS-pakettiin.

Vastaanottaja saa tekstiviestin tai sähköpostin, kun paketti on noudettavissa.

Säilytysaika 7 vrk

Hinta 5,25 € kun alle 3 tuotetta.

Kotijakelu Erinomainen palvelu esimerkiksi silloin, kun et pääse noutamaan pakettia. Kotiintoimitusaika sovitaan kanssasi. Toimitukset myös iltaisin ja viikonloppuisin. Palvelu joustaa tarpeesi mukaan, myös jättö ilman kuittausta kotiovelle. Turvallinen luovutus ilman fyysistä kontaktia.

Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi. Paketti jaetaan vastaanottajalle pääsääntöisesti jakeluajan sopimista seuraavana arkipäivänä, suurimmissa kaupungeissa myös iltaisin ja viikonloppuisin. Vastaanottajan luvalla paketti voidaan jättää osoitteeseen myös ilman vastaanottajan kuittausta.

Hinta aina 14,40 €

Käytämme ulkomaantoimituksissa Postin, Matkahuollon ja PostNordin palveluita. Eri vaihtoehdot tulevat asiakkaalle näkyviin valittavaksi tiluksen tekemisen yhteydessä.

Nouto Finherbin pakkaamosta 0,- €

Ole hyvä ja soita, niin sovitaan tapaaminen. 0400 726 941.

Ilmainen kotiin tuonti Turun talousalueella suuremmille tilauksille.

Palautukset

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, virheettömiä ja myyntikelpoisia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun 0400 726 941 tai info@finherb.fi

Sekä Postin, että Matkahuollon palautukset tapahtuvat Postin kautta. (Poikkeus, jos olet Matkahuollon rekisteröitynyt asiakas. Katso *ohje alapuolelta.)

Ilmoita meille, että haluat tehdä palautuksen. Sovimme samalla rahan palautuksen sinulle.

Palautusohjeita:

1. Ilmainen palautus Finherbin pakkaus- ja noutopisteeseen Turun talousalueella

Ota yhteyttä, niin saat osoitteen. +358400726941 tai info@finherb.fi

2. Palautus Postin kautta Postin tiskille:

Pakkaa palautettavat tuotteet mieluummin vaikka samaan pakettiin, jossa sait ne pehmusteiden kera.

Vie paketti Postin asiakaspalvelutiskille ja anna heille Finherbin asiakaspalautustunnus 653778.

Palautus on maksuton, kun käytät tuota koodia.

Kirjoita paketin päälle: Asiakaspalautus, palautusosoite: Turun Naturatuote, c/o Leana PL 28, 21101 Naantali.

3. Palautus Postin automaatin kautta

Etsi siitä sinulle tulleen paketin osoitetarrasta alkuperäinen lähetystunnus. Se alkaa kirjaimilla JJFI… ja sitten on tosi paljon numeroita.

Pidä tämä kirjain- ja numerosarja esillä ja mene sitten tälle Postin sivulle, ja seuraa Postin ohjeita.

4. Palautus Matkahuollon kautta:

Jos olet Matkahuollon rekisteröitynyt asiakas, voit aktivoida palautuksen ”muutamalla klikkauksella Matkahuollon verkkopalvelussa”. Tiedät siis miten toimia 🙂

Jos sinulla ei ole henkilökohtaista tiliä Matkahuollossa, tee palautus Postin kautta. Seuraa yläpuolella olevaa ohjetta numero 2. Posti ottaa myös Matkahuollon palautukset vastaan Postin asiakaspalvelutunnuksella 653778.

Mitä palauttaminen maksaa?

Kuluttajansuojalaki palauttamisesta: (30.12.2013/1211)

”17 § Suoritusten palauttaminen:

Jos kuluttaja peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut noutamaan tavaraa itse. Kuluttajan on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut vastaamaan niistä. Kuluttajan oikeudesta olla maksamatta edellä tarkoitettuja kuluja, jos elinkeinonharjoittaja on laiminlyönyt ilmoittaa niistä, säädetään 24 §:n 1 momentissa.

Jos kotimyynnissä tavarat on toimitettu kuluttajan kotiin sopimuksenteon yhteydessä, elinkeinonharjoittajan on kuitenkin noudettava tavarat omalla kustannuksellaan, jos tavarat eivät ole luonteensa vuoksi palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse.

Elinkeinonharjoittajan on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut suoritukset lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet kuluttajan valitsemasta muusta kuin elinkeinonharjoittajan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta. Elinkeinonharjoittajalla on kuitenkin oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kunnes kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, ellei elinkeinonharjoittaja ole velvollinen noutamaan tavaraa itse.

Elinkeinonharjoittajan on palautettava saamansa suoritukset sillä maksutavalla, jota kuluttaja käytti alkuperäisessä liiketoimessa, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun järjestelyyn. Suoritusten palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia.”

Näin ollen, Turun Naturatuote Oy voi periä palautuksesta johtuvat kulut asiakkaalta.

Maksaminen

Paytrail

Kaikki tilauksiin liittyvä maksuliikenne tapahtuu Paytrailin välityksellä.

Verkkokaupassamme voit maksaa helposti tilauksesi. Maksaminen tapahtuu verkkopankissasi tilauksen tekemisen yhteydessä. Hyväksymme myös Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit sekä mobiilimaksut MobilePayn, Pivon ja Siirron kautta.

 

Seuraavassa heidän ohjeensa:

”Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Phone: +358 207 181 830

Business ID 2122839-7

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj FO-nummer: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Telefon: 0207 181830 www.paytrail.com”