Toimitusehdot

Yleistä

Lähetämme paketit mahdollisimman pian, usein jo samana päivänä. Toimitusaika voi olla poikkeustapauksissa 2-3 päivää.

Pakkaamme lähetykset kierrätyspakkauksiin aina kun mahdollista.

Varmista kaikissa tapauksissa, että annat oikean kännykkänumeron ja sähköpostiosoitteen!

Voimme palvella vain yli 18 vuotiaita asiakkaita.

 

Eri toimitustavat

Kätämme Shipit-palveluntarjoajaa. Voit valita tilausta tehdessäsi eri seuraavien eri vaihtoehtojen välillä:

POSTI

Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista.  Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä paketin saapuessa. Lisäksi saat sähköpostilla ohjeet ja lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua.

Hinta 5,95 €

 

Nouto Postin palvelutiskiltä haluamassasi Postin toimipaikassa. Saat ohjeet noutamiseen tekstiviestillä, kun paketti on saapunut perille. Lisäksi saat sähköpostilla ohjeet ja lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua.

Hinta 5,95 €

 

Pehmustetussa kuplakuoressa omaan postilaatikkoosi. Käy vain ohuille tuotteille. Jos tätä vaihtoehtoa ei ole valittavana, on jokin ostoskorissa oleva tuote liian paksu.

HUOM! Ei seurantamahdollisuutta, mutta toimintavarmuus on ollut tähän asti 100 %.

Hinta 4,50 €

 

Postin Kotipaketti. Postin kuriiri soittaa sinulle ja sopii ajan, jonka jälkeen tilaamasi paketti tuodaan kotiovellesi.

Hinta 15,00 €

 

Posti Express työpaikallesi sekä yritysasiakkaille. Posti tuo tilauksesi haluamaasi osoitteeseen, vaikkapa työpaikallesi, pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä klo 16 mennessä. Ennakkoilmoitusta ei ole. Mikäli et ole paikalla, tilauksesi on noudettavissa saapumisilmoituksessa kerrotusta paikasta. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Hinta 15,00 €

 

Lähetysten seuranta. Kun tulostamme osoitekortin, saat sähköpostiisi automaattisesti lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata paketin kulkua.

HUOM! Postin säilytysaika paketeille on 7 vrk, joten noudathan pakettisi ripeästi. Samalla teet tilaa uusille paketeille, kiitos :)

 

MATKAHUOLTO

Lähellä-paketti. Voit valita haluamasi noutopisteen seuraavista kohteista: K-Marketit, R-Kioskit, Matkahuolto, Matkahuolto-asiamies tai muu Matkahuollon pakettipiste.

Saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä, kun paketti on noudettavissa.

Ota henkilötodistus mukaan.

Lähellä-paketin kulkua voit seurata lähetystunnuksen avulla, joka lähetetään automaattisesti sähköpostiisi. Seurantasivu on tässä. Lisätietoja Matkahuollon sivulla tässä. Lähellä-paketteja säilytetään 14 vrk, jonka jälkeen ne palautetaan lähettäjälle.

Hinta 7,00 €

 

ULKOMAILLE

EuroBusinessParcel. Hinta määräytyy automaattisesti kohdemaan ja paketin mukaan. Kuriirina usein GLS tai edullisin vaihtoehto.

 

MUUT VAIHTOEHDOT

Nouto Raisiosta 0,- €. Soita ja sovi yksityiskohdat 0400 726 941.

Ilmainen kotiin tuonti Turun talousalueella yli 100,- € tilauksille.

 

PALAUTUKSET

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia, virheettömiä ja myyntikelpoisia. Ota yhteyttä asiakaspalveluun 0400 726 941 tai info@finheb.fi

 

Palautus Postin kautta:

Ilmoita meille, että haluat palauttaa paketin. Me luomme palautuksen ja lähetämme sinulle kuusimerkkisen Helposti-koodin.

Pakkaa palautettavat tuotteet mieluummin vaikka samaan pakettiin, jossa sait ne pehmusteiden kera.

Kirjoita paketin päälle:

Asiakaspalautus

Saaja: Turun Naturatuote PL 14, 21201 Raisio.

Lähettäjä: omat tietosi.

Vie paketti Postiin ja pyydä sieltä ilmainen Helposti-kooditarra.

Kirjoita meiltä saamasi Helposti-koodi tarraan.

Jätä paketti Postiin, joko tiskille, tai lähimpään pakettiautomaattiin. Kun syötät Helposti-koodin automaattiin, niin oikea luukku aukeaa.

Tässä Postin toimintaohje kuvien kera.

 

 

Palautus Matkahuollon kautta:

(ohje tulossa, ota yhteyttä 0400 726 941)

 

Mitä palauttaminen maksaa?

Kuluttajansuojalaki palauttamisesta: (30.12.2013/1211) ” 17 § Suoritusten palauttaminen

”Jos kuluttaja peruuttaa koti- tai etämyyntisopimuksen, hänen on palautettava vastaanottamansa tavara viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut noutamaan tavaraa itse. Kuluttajan on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kuluista, jollei elinkeinonharjoittaja ole sitoutunut vastaamaan niistä. Kuluttajan oikeudesta olla maksamatta edellä tarkoitettuja kuluja, jos elinkeinonharjoittaja on laiminlyönyt ilmoittaa niistä, säädetään 24 §:n 1 momentissa.

Jos kotimyynnissä tavarat on toimitettu kuluttajan kotiin sopimuksenteon yhteydessä, elinkeinonharjoittajan on kuitenkin noudettava tavarat omalla kustannuksellaan, jos tavarat eivät ole luonteensa vuoksi palautettavissa tavanomaisella tavalla postitse.

Elinkeinonharjoittajan on viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuaan palautettava kuluttajalta saadut suoritukset lukuun ottamatta ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet kuluttajan valitsemasta muusta kuin elinkeinonharjoittajan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta. Elinkeinonharjoittajalla on kuitenkin oikeus pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes hän on saanut tavaran takaisin tai kunnes kuluttaja on osoittanut lähettäneensä tavaran takaisin, ellei elinkeinonharjoittaja ole velvollinen noutamaan tavaraa itse.

Elinkeinonharjoittajan on palautettava saamansa suoritukset sillä maksutavalla, jota kuluttaja käytti alkuperäisessä liiketoimessa, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti suostunut muuhun järjestelyyn. Suoritusten palauttamisesta ei saa aiheutua kuluttajalle kustannuksia.”

 

Näin ollen, Turun Naturatuote Oy voi periä palautuksesta johtuvat kulut asiakkaalta.

 

Ilmainen toimitus :)

Kun kirjoitat tilattavan tuotteen ”Arvostelut”-välilehdelle jonkin kommentin, saat ilmaisen toimituksen. Ohje tässä.

Toivomme, että saamme elävän keskustelun kaikista ravintolisistä, luontaistuotteista ja luontaiskosmetiikasta. Juuri sinun antamasi kommentti ja kokemuksesi voi hyödyttää muita käyttäjiä, jotka etsivät apua vaivoihinsa!

Voit kirjoitta joko anonyymisti nimimerkillä, tai käyttää rohkeasti omaa nimeäsi. Tämä on se paikka, johon tulemme saamaan pöhinää luontaistuotealalla :)

Muissa tapauksissa toimitusmaksu näkyy, kun valitset toimitustapaa.

 

MAKSAMINEN

Maksupalvelutarjoaja on Paytrail

Seuraavassa heidän ohjeensa:

”Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com

 

Payment Service Provider

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

Paytrail Plc, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Phone: +358 207 181 830

Business ID 2122839-7

 

Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj FO-nummer: 2122839-7 Innova 2 Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä Telefon: 0207 181830 www.paytrail.com"

 

Sivu päivitetty 27.9.2018